1. Yleiset ehdot
Ronin Vaate.fi on Ronin-Vaate Tmi:n (Y:12345-7) markkinapaikka. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Ronin-Vaate Tmi:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Ronin-Vaate Tmi:n välittämien palveluiden ja tuotteiden osalta sovelletaan myös kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja. Ronin-Vaate Tmi:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa Ronin-Vaate Tmi:n kotisivuilta.
Ronin Vaate.fi ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Ronin-Vaate Tmi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ronin Vaate.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
Ronin Vaate.fi-Clothing Oy's (Y: 12345-7) marketplace. These terms and conditions apply Ronin vaate Tmi trade relationship between the EU and its customers. Ronin vaate with regard to the brokered services and products in terms of the contract that the service provider as defined by applicable. Ronin-Clothing Oy has the right to update these terms and conditions without prior notice. The home page of the orders existing at the time of subscription of the contract, which can be read Ronin vaate-Tmi apply.
Ronin Vaate.fi is not liable for damage caused by force majeure. Force majeure is an unforeseeable event or change in circumstances, which is Ronin vaate Oy: no influence. Ronin Vaate.fi is obliged to inform the client of force majeure without delay.
2. Asiakas ja tietosuoja
Ronin Vaate.fi toivottaa tervetulleeksi kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Yritysasiakkaiden ja Ronin-Vaate Tmi:n välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin Suomen kauppalakia.
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai –numerot ja tarvittaessa laskutusosoite.
Asiakkaiden tiedot on tallennettu Ronin-Vaate.fi:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Ronin-Vaate Tmi:llä ja sen kanssa samaan konserniin kuuluvilla yhtiöillä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.
Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa Ronin-Vaate, Opistokuja 1, Porvoo, 06400. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Ronin-Vaate tmi:n asiakaspalveluun. Yhteydenotot on tehtävä kirjallisena ja toimitettava allekirjoitettuina osoitteeseen: Ronin-Vaate, Opistokuja 1, Porvoo, 06400. Täydellinen rekisteriseloste löytyy osoitteesta www.ronin-vaate.fi/rekisteriseloste.
Ronin-Vaate.fi-sivustolla käytetään evästeitä (eng. Cookies), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Ronin-Vaate-sivustolla evästeiden tehtävä on helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka Ronin-Vaatten verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Osa Ronin-Vaate-sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta palvelun käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista
The customer is obliged to hand over the complete contact information when placing the order, which contain consumer-customer, at least name, address and telephone number and possibly e-mail address. Company customers include the information required in the name of the contact person, phone number and e-mail and corporate registration number, mailing address, telephone number or numbers and, where appropriate, billing address.
Customer data is stored Ronin-Vaate.fi:n customer register, where the information is used to maintain the customer relationship. Ronin-Clothing Oy has, and with it within the same group of companies has the right to deal with and dispose of the registered data for justifiable purposes (including direct marketing) in accordance with the Personal Data Act (523/99).
The register according to the Personal Data Act is available at Ron's, Clothes, Opistokuja 1, Porvoo, 06400. You may refuse the use of their data for marketing purposes and treatment and to check the information concerning them by contacting Ron's Clothes-tmi customer service. Contact must be made in writing, signed and submitted to: Ronin-clothes, Opistokuja 1, Porvoo, 06400. A complete register description can be found at www.ronin-vaate.fi/rekisteriseloste.
Ronin-Vaate.fi site uses cookies (eng. Cookies), which allows the site to further develop a more user-friendly. Ron's Clothes-site cookie function is to facilitate, improve and speed up the transaction experience. Cookies may also be used to provide better deals and personalized product recommendations to the client. A cookie is a small text file that a garment Ronin-in web server on your hard disk. Some of Ron's Clothes-site content may require the acceptance of cookies to function. The user's web browser accepts cookies is likely finished with default settings, but the user can also block cookies in your browser settings, or by removing the cookies from the browser at the end of use of the service. More information can be found in the operating instructions of proprietary browser manufacturer's instructions.
3. Hinnasto
Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Tarkastamme hinnat aina käsittelyhetkellä. Hinnan laskiessa korjaamme hinnat asiakkaan avoimeen tilaukseen. Toisaalta, jos tuotteen hinta nousee ennen tilauksen lähetystä, toimitamme ne alkuperäisellä hinnalla.
Toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Ronin-Vaate Tmi tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.
Ronin-Vaate Tmi pidättää oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä poikkeuksellisen suurissa erissä. Ronin-Vaate Tmi ei myy tuotteitaan jälleenmyytäväksi.
We check the prices always the time of processing. The price decreases will correct rates for the open customer order. On the other hand, if the price of a product rises before the order shipment, we will deliver them to the original price.
Delivery estimates have been prepared on the basis of information provided by importers and manufacturers. Ronin vaate Tmi or its respective suppliers be liable for the outside of the sphere of influence to delays caused by unforeseen changes in the future.
Ronin vaate Oy reserves the right to restrict the sale of products in exceptionally large batches. Ronin vaate Oy does not sell its products for resale.
4. Toimittaminen
Ronin-Vaate.fi tarjoaa kattavan kuljetusvalikoiman. Lisätietoa toimitusmuodoista ja niiden palvelusisällöstä voit lukea verkkosivuiltamme. Ronin-Vaate.fi ostoskori huomioi kuljetustarjoukset automaattisesti. Yksittäisen tilauksen tuotteet voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä.
Valmiin tilauksen käsittely pyritään tekemään 48 tunnin sisällä sen vastaanottamisesta. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.
Ronin-Vaate Tmi ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono, tai sen toimitus viivästyy Ronin-Vaate Tmi:stä riippumattomista syistä. Kuluttaja voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Tilauksessa olevia tuotteita varataan enintään 7 päivää, minkä jälkeen tilaus perutaan ellei asiakas ole suostunut jälkitoimitukseen Ronin-Vaate Tmi:n ehtojen mukaisesti.
The finished order processing aims to make within 48 hours of its receipt. The completed an order for the purposes of the order, in which all products are in stock and reserved the order, and the order of payment is accepted.
Ronin vaate Oy shall not be obliged to reserve other products of the same order to the customer, if the availability of one product is bad, or the delivery is delayed for Ronin-clothes Tmi to reasons beyond their control. Alternatively, the consumer can accept either delayed post-delivery of an order or a product withdrawal. Tree Delivery postage will normally be charged according to the valid price list. On order of the products shall be reserved for a maximum of 7 days, after which the order will be canceled unless the customer has agreed to Ron's Clothes-post delivery Oy in accordance with the terms and conditions.
5. Maksaminen
Ajankohtaiset tiedot maksutavoista löytyvät Ronin Vaate sivuilta. Huomioithan, että verkkomaksaminen (e-maksu) pankkitunnuksilla edellyttää asiakastilin muodostamista.
6. Palauttaminen
Ronin Vaate tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Tuotteet voi palauttaa postin maksuttomalla asiakaspalautuksella
Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja käyttää sitä 14 päivän ajan. Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.
Pyydämme sinua säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta Ronin Vaateilta.
Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti: Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet ja hands-free –laitteet sekä vaipat ja muut vastaavat lastenhoitotuotteet.
Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole kuluttajansuojalain mukaisesti peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu sinun annettua suostumuksesi toimittamisen aloittamiseen ja jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.
Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.
You have the right to access and use it for 14 days. We recommend to take care of the product and its supplied with the following accessories, documentation, and, of course, the product packaging until you have decided to keep the product. Buyer is responsible under the law of the impairment, if he has taken the use of the product.
We ask you to preserve all the documents related to the customer a refund of carefully until you have been informed of the receipt of the return Ronin claims.
Return right constraints are determined in accordance with Chapter 6. Consumer Protection Act 16 games, movies, software or other products in a sealed can not be returned if the product packaging has been opened. Hygiene and intimate products can not be returned after this package is opened, because the product is non-refundable for sale by its very nature. Hygiene and intimate products such as epilators, razors, and nose / ear hair care appliances and hair clipper, electric toothbrushes and suuhygienialaitteet, fever, blood pressure and blood glucose meters and alkotesterit, earphones and hands-free devices, as well as diapers and other baby-care products.
Service products or the digital content is not in accordance with the Consumer Protection Act, the right of withdrawal, if the service is completely performed or the supply of digital content online has been launched to start your consent to the transmission of, and if the lack of the right of withdrawal has been told in advance.
Returned products must be packed carefully.
7. Takuu, tuki ja virhevastuu
Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Olet velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritelty tuotetiedoissa.
Takuukorjaus tehdään aina valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Ohjaamme sinut ottamaan yhteyttä suoraan valmistajaan tai heidän huoltoyhtiöön, koska tämä nopeuttaa huoltoa ja on näin ollen sinun etusi mukaista. Voit aina toimittaa tuotteen myös Ronin Vaatein huoltopisteelle.
Huoltoaika-arvio on noin 10-15 arkipäivää. Osa Ronin Vaate Tmi:ssä myytävistä tuotteista joudutaan toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tällöin arvioitu huoltoaika-arvio on noin 10-20 arkipäivää.
Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan sinulta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Ronin Vaate Tmi ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja Ronin Vaateille aiheutuneet kustannukset.
Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine)
Vastuu digitaalisista tallenteista määräytyy aina vaaranvastuun mukaisesti. Ronin Vaate Tmi ei ole vastuussa digitaaliselle medialle tallennetuista tiedoista tai ohjelmistoista vaaranvastuun ollessa asiakkaalla. Varmuuskopiointi on ostajan vastuulla. Varmuuskopiointi tulee suorittaa aina ennen huoltoprosessia. Tiedostojen pelastaminen vioittuneesta laitteesta on maksullinen lisäpalvelu.
Ronin Vaate vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Lisätietoa saat sähköpostilla osoitteesta reklamaatio@ronin-vaate.fi.
Ronin Vaate Tmi ottaa vastaan kulutuselektroniikkaa ja kodinkoneita kierrätykseen. Voit toimittaa tuotteet kierrätyksen tuomalla tuotteen Ronin Vaate Tmi:n huoltopisteeseen. Ronin Vaate Tmi on ERP RY:n jäsen.
Ronin Vaate Tmi:n huolto antaa tarvittaessa lisää ohjeita tuotteen kierrätystä varten. Tuotteiden hinnat sisältävät kierrätysmaksut.
Warranty repair is always done in accordance with the manufacturer's or importer's warranty terms and conditions. We direct you to contact the manufacturer directly or to their maintenance in the company, as this will speed up the service and therefore your interest to provide. You can always supply the product to Ronin Vaate in servicing dealer.
Maintenance Estimated time is about 10-15 working days. Some of Ron's Clothing Tmi products sold in foreign countries it is necessary to provide the service, because Finland is not authorized by the manufacturer's service. In this case, the estimated maintenance time estimate is around 10-20 working days.
Wrongful service call charges are levied on the whole you, if the product is delivered clearly wrongly warranty service. Ron's Clothing Oy shall not be liable for any damage caused to the buyer's actions. Undue management expenses charged for any service company costs and the costs of the claims of Roni.
Our service products to maintain three (3) months after the notification delivered to the customer service / job completion. The product is then recycled. (Act on the trader's right to sell uncollected goods)
Responsibility for digital recordings is always determined in accordance with the risk. Ron's Clothing Oy is not responsible for the digital media stored data or software, the risk of the customer. Backup is the buyer's responsibility. Backing up should be carried out before each maintenance process. Rescue files from a damaged device is an additional service fee.
Ronin vaate responsible for carrying out statutory liability for errors products when the product is out of warranty or guarantee is issued. For more information, e-mail address reklamaatio@ronin-vaate.fi.
Ronin vaate Tmi to receive consumer electronics and home appliances for recycling. You can provide the products to the recycling of the product by bringing Ronin vaate Oy's service center. Ronin vaate ERP RY is a member.
Ronin vaate Oy's service, if necessary, additional steps for the recycling of the product. All prices include recycling fees.
8. Reklamaatio
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Ronin Vaate Tmi pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseenreklamaatio@Ronin Vaate tai kirjeenä Helsingin toimipisteeseen. Verkkosivulla on mahdollisuus jättää asiakaspalautetta tai täyttääreklamaatiolomake.
Reklamaatiohenkilöstö toimii suoraan johtoryhmän alaisuudessa. Henkilökunta konsultoi tarvittaessa johdon kanssa asiakkaan lähettämän reklamaation hoitamisessa. Myymälähenkilöstö ei käsittele reklamaatioita.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Ronin Vaate Tmi:tä vastaan joko Ronin Vaate Tmi:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Ronin Vaate Tmi:n kotipaikan käräjäoikeudessa.
Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.
The customer is obliged to present proof of purchase, a receipt or other documentation of the place and time of purchase when returning the goods to complain or error. Ronin vaate Oy reserves the right to charge the cost of the purchaser a receipt for the search.
Complaints dealt with only in writing. Free-form complaint can be sent either by e-mail osoitteeseenreklamaatio @ Ronin vaate or letter to the Helsinki office. The website has the opportunity to leave a customer feedback or täyttääreklamaatiolomake.
Reklamaatiohenkilöstö reports directly to the Executive Committee. The staff, if necessary, consult a complaint with the management of the performance sent by the client. The store staff will not handle complaints.
Settlement of disagreements and legal venue: The consumer customer has the right to bring any disputes arising out of this agreement to the Consumer Disputes Board (www.kuluttajariita.fi) for decision. Prior to refer the matter to the Consumer Disputes Board handling the consumer must contact the magistrate's Consumer Center (www.kuluttajaneuvonta.fi). The client may raise disputes arising from the debt relationship between the Agreement on the application Ronin Vaate Oy: either against the Ronin vaate Oy's domicile or the district court of the Finnish municipality in the district court in whose jurisdiction he resides. If the Customer does not have a residence in Finland, disputes will be heard Ronin Vaate Oy's seat of the district court.
General expenses are not covered, because the Consumer Advice and the Consumer Disputes Board provides, free of charge to help solve disputes.